2010. március 4.

Blogok mögötti emberek, akik belecsöppentek a mindennapjaimba:)


Bellytől és Dortimcsitől is megkaptam, nagyon köszönöm, hogy gondoltak rám!

Újévkor azt gondoltam, hogy az idén sokkal kevesebb időt fogok a bloggommal tölteni, mint eddig. Na ez néha sikerül, de leginkább nem... Az igaz, hogy kevesebb bejegyzés van, mint régebben, az állandó kedvenc ételek nagyjából felkerültek, újat meg nem minden nap főzök. Viszont szívesen megnézem és elolvasom, ki mit sütött-főzött, kivel mi történt, úgyhogy mégis itt vagyok köztetek:)

Íme az én listám, ami úgy tökéletlen, ahogy van, mert írhatnék sokkal többet is...

Gabriella
Gabojsza
Duende
Zsuzsi
Szepyke
Kiskukta
Egycsipet
Judith
Jókaja
Latsia
Dortimcsi
Benzsi
Sedith
Tündér
Csokipari
Éva
Flat-Cat
Yasmine
Belly
Renáta

...már túl is léptem a keretet, és még hányat tudnék írni???!!!

22 megjegyzés:

dortimcsi írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám:)

Flat Cat írta...

Köszönöm, Kata, nagyon kedves Tőled! :)

Gabriella írta...

Köszi szépen!!! Nagyon kedves vagy.

sedith írta...

Én is nagyon köszönöm!:)

Judith írta...

Koszonom szepen, Kata! Ezt is, a jokivansagot is!

egycsipet írta...

Nagyon köszönöm Kata! :))))

Anikó írta...

Szia Kata! Én új vagyok, sok receptedet megcsináltam,a családom imádta. Kedvet kaptam,hogy én is megmutassam a családi, ősrégi, kedvenc receptjeimet, déd és nagymamák által hagyományozottakat, így létrehoztam egy blogot:Zsanuária
Még tanulom ezt az egészet, bár sütni-főzni azt tudok.Várom a további
receptjeidet.

Kata írta...

Lányok nincs mit, szívesen:)

Anikó jártam nálad, hagytam neked üzenetet is:)

Renata írta...

Nagyon köszönöm!
Ha nem baj, akkor kicsit késni fogok a továbbadásával (extra dolgok vannak a napjaimban)...

duende írta...

Kata, nagyon aranyos vagy , köszönöm szépen! :)
Te is életem része vagy! :) A sárgaborsóleveskét azóta is Kata féle levesnek hívom! :))

Kata írta...

Renáta, nagyon szívesen:) Tudom, hogy elfoglalt vagy, a továbbadás szerintem bármikor jólesik annak, aki kapja.

Kata írta...

Duende, nincs mit, tudod, szívből jönnek a dolgok:) és lélekből...

Eva írta...

Katám, olyan jó, hogy gondoltál rám! Köszi, köszi, köszi!Olyan jó, hogy ha személyesen nem is, de virtuálisan részei vagyunk egymás életének!Puszi

Yasmine írta...

Köszönöm szépen, Kata! Igazán jól esik! :))

jókaja írta...

Köszönöm a rám való gondolást!
Nem tudom,mikor tudom továbbadni, elég sűrű a havazás nálam :-)

Kiskukta írta...

Nagyon szepen koszonom, amint haza megyunk en is megrom!

Névtelen írta...

:) Kati

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm, megtisztelsz. Engedd meg, hogy rögtön én is "visszaadjam" feléd!:) Köszönöm!:)

Eva írta...

Visszaajándékoztam Neked:) Mert én is mindíg olvaslak:)

Benzsi írta...

Kata, köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál!:))

Latsia írta...

Kata, köszönöm szépen Neked, megtisztelsz! :-)

Kata írta...

Örülök, ha sikerült ezzel néhány kellemes percet szerezni nektek:)
Köszönöm a visszakapott díjakat is, jó kedvem lett, hogy ennyien voltatok nálam:))

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin