2009. augusztus 6.

Szerintem kész átverés! - szerintetek?



Hmmmm... egy "gyöngyszem" pénztárcánk megkurtításához. Az egyik multi szórólapján találtam: fagyivarázs. Ugye az van ráírva - ott szépen magyarul is -, hogy "csupán 500 g gyümölcs hozzáadása szükséges". Az ára is "csupán" 399 Ft, akciósan. Nem voltam rest elmenni, elolvasni a zacskó hátulját. Tudjátok mi van a 250 grammos zacskóban? Cukor, szőlőcukor, növényi fehérje, pektin, citromsav... Kicsit számolok, nagyjából 150 Ft + a zacskó ára (abban nem vagyok otthon).

Vagy ez csak az én véleményem?

9 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Az, bizony!

szepyke írta...

Nem látom, mert nincs kép. De mikor jártunk mi jól???

Ugyan má!

Unknown írta...

Bizony, átverés. Tudsz otthon fagyit készíteni ezek nélkül is.

Annyira vicces, amikor ezeket a mindenféle fixeket reklámozzák. Kedvencem a mézes-mustáros csirke, amihez te adj mézet, mustárt, csirkét. Akkor mi van a fixben, kérdem én...? :-)

üdv,
Nóri

Gyöngyi írta...

Nem látom a képet.. De biztos átverés, miért is ne? ha megveszik..

Névtelen írta...

Én sem látom a képet. De szerintem az a biztos, ha magunk csináljuk:)akkor tudjuk, hogy mi van benne:)

trinity írta...

Bizony-bizony: tök ugyanaz, mint az összes zacskós csoda..
De nyugi, lesznek, akik ezt is simán benyelik, jobban mondva óriási lelkesedéssel vándorol a kosarukba....

Kata írta...

Na feltöltöttem másképpen, remélem, látszani fog.

Nyilván az összes zacskós cucc átverés - ez is egy ok az egészségvédelem mellett, amiért éppen harcol a bloggertársaság jó része -, de ezt annyira durvának éreztem pénztárcailag, hogy feltettem ide is. Pedig nem is mi akarjuk megvenni, de hátha idetéved néhány ember a "lelkesek" közül...

erős ildikó írta...

Igazából nem találkoztam ezzel a termékkel, de nem is tudom, mire jó. Mert hiszen voltak régebben is fagyiporok, ahhoz viszont nem kellett hozzáadni semmit (legfeljebb tejet.) Viszont, ha van gyümölcsöd, minek ez a valami hozzá? Épp elegendő 2,5dl friss tejszín felverve, s méz vagy cukor. (S akkor még nem beszéltünk a főzött fagylaltokról...)
Mondjuk hihetetlen, hogy miket próbálnak eladni.

vegavarázs írta...

Most találtam: http://harmonet.hu/cikk.php?rovat=187&alrovat=194&cikkid=21357

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin