2013. április 5.

SEGÍTSÜTI - 2013. tavasz!:)

Nagy-nagy örömmel, immár az ötödik alkalommal vehetek részt felajánlóként a Nemisbéka által szervezett Segítsüti tavaszi fordulójában.



Az idei évben a bevétellel a Magyar Gyermekmentő Alapítvány februárban - vétlen félként - totálkárosra összetört gyermek-mentőautójának pótlásához és/vagy átalakításához, felszereltségéhez szeretnénk hozzájárulni. Úgy gondolom, nemes a cél, szerintem sokan mások is így vélik, így reméljük, a finom sütik láttán, a tavalyi évekhez hasonlóan, jó néhány ember  megmozdul ennek érdekében!
A hagyományoknak megfelelően a sütemények kikiáltási ára 1.000 forint lesz. A liciteket az idén új oldalon, a Sütiárverés menüpont alatt lehet majd megtenni. A sütemény nyertese az lesz, aki a legmagasabb összeget ajánlja érte április 8-án 16 óráig. Most is lesz több helyen "vigaszág" - nálam egészen biztosan!;); ha a második (többedik) licit-helyezett is vállalja az általa felajánlott összeg kifizetését - a nyertes hozzájárulásával -, akkor megsütöm a pitét több példányban is. 
A licit április 8-án, hétfőn pontban 16 órakor zárul. Érdemes figyelni, mert a korábbi tapasztalatok alapján akár az utolsó pillanatban is változhat a helyzet! 


Úgy döntöttem, hogy az idén a blogom és a családom egyik kedvenc süteményét ajánlom föl a licitre. Persze kicsit átalakult, de az íze nagyon ott van! Mákos, de nem töményen; kis narancsos "beütéssel"; aki nem annyira mákhívő, még az is szeretni szokta. És nagyon finom, de tényleg!:) Megmutatom jó? Ez volt a kiinduló sütemény, hasonlít is rá, de nem teljesen olyan. Tortaformába tettem, és naranccsal megbolondítottam.



Lesz majd hozzá meglepetés is, de ezt nem árulom el:) A süteményt és a hozzá tartozó dolgokat leginkább személyesen adnám át, ez előzetes időpont-egyeztetéssel Békés megyében vagy Budapesten biztosan megoldható, de a licitálási időszakban is lehet tőlem kérdezni, hátha tudunk máshová is megoldást találni. Végső esetben futárral is elküldöm, de ugye érthető, hogy akkor nem tudok felelősséget vállalni a sütemény sértetlenségéért (habár több esetben jól működött ez a dolog is).

Akkor nincs is más hátra: licitre fel!:)
Segítsünk együtt, hogy az esetlegesen bajba kerülő gyermekek gyorsan kaphassanak ellátást!

2 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon finomságos pitét készítettél, én imádom a mákot! Megtisztelő Veletek együtt szerepelni ebben a szép kezdeményezésben, büszke vagyok rá, hogy felkértek. Köszönöm, hogy megtisztelted a blogom és hogy megismerhettem a Tiédet! :)

Kata írta...

Teller-cake, a tortád csodaszép, azért jártam nálad, és megismertem a többi alkotásodat is, amire joggal lehetsz büszke!:) És nagyon örülök, hogy meglátogattál!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin