2012. március 27.

Megjelent a Kifőztük áprilisi száma!


Találhattok benne a hétköznapi ételektől kezdve a húsvéti készülődésig sok-sok mindent! Több, mint 90 oldal...ekkora a mennyiség, a minőség pedig... nah, azt majd ti megmondjátok!;) az eddigi visszajelzések biztatóak:)))

Kitűnő vendégeink is voltak, ragyogó receptekkel:


Látogassátok meg az oldalunkat, és töltsétek le az újságot, nagyon érdemes!!!!

Én ebbe a számba ultrafinom paszternákos ragut készítettem, megtaláljátok az újság 27. oldalán.

(Még megjegyezném, hogy én az utóbbi héten különböző okokból belenéztem a régebbi számokba, köztük a legelsőbe meg a tavalyi húsvétváró újságba is, és nagyon klassz dolgokat találtam azokban is, úgyhogy akinek még nincs meg, ajánlom, hogy töltse le azokat is!)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin