2010. május 16.

Avokádókrém, alias guacamole - VKF! XXXIV.


Ez a másik recept a VKF kiírás kapcsán; úgy látszik, avokádó-chili vonalon nyomulok.

Volt itthon a határidő előtti estén 2 avokádóm, ez lett belőle. Elkészülte után eszembe jutott, hogy ezt még sosem sikerült feltenni a blogra, ráadásul pont megfelel Duende témájához. Így lett fénykép és lett bejegyzés is róla.

Hozzávalók:

2 érett avokádó
3-4 apróra vágott újhagyma (helyett lilahagyma, mert az előbbi elfogyott...)
2-3 gerezd zúzott fokhagyma
2 evőkanál olívaolaj
1 evőkanál tejföl
apróra vágott chilipaprika
citromlé
frissen őrölt bors


Az avokádót kimagoztam, a héjából kikanalaztam, villával összenyomtam, majd a többi belevalóval összekevertem, kicsit hagytam összeérni az ízeket.
Pirítós kenyérre kenve ettük.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szépséges a kép és maga a krém is

Kata írta...

Bianka, köszi!:)

szepyke írta...

Imádom! Egyszer megettem egyedül két egészből készült krémet, és hozzá egy zacskó tortillát... Imádom!:)

Kata írta...

Én is...:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin