2010. szeptember 23.

Hotel Visegrád




Tavasz óta "tartozok" - leginkább magamnak - egy poszttal. A visegrádi Thermál Hotelben töltöttünk el - szuper kedvezményesen - 3 éjszakát, ahol nagyon jól éreztük magunkat. Ha valahol jó volt vagy nem annyira volt jó, azt gondolom, megéri, hogy megosszam másokkal is.

Most annak apropójából jutott eszembe, hogy hírlevélben ajánlottak egy hasonló csomagot. Aki gondolkozik, hogy hová menjen, annak csak ajánlani tudom, hogy ezt a hotelt válassza.

A wellness részleg gyakorlatilag hibátlan, van külső és belső része is, ráadásul jó nagy, sokan tudnak egyszerre valamilyen csobogást élvezni. Kint van egy feszített vizű úszómedence, ahová bentről úszva lehet kimenni; ez főleg ilyenkor, amikor már nem annyira van meleg, nagyon jó megoldás.
Én annyira nem díjazom a szaunát, de a férjem rábeszélt, hogy próbáljam ki; volt 2-3 olyan rész benne, amit még én is élveztem.


A gasztronómiai vonalról pedig csak lelkendezni tudok, mert ennyi finom ennivalóval egyszerre nem nagyon találkoztam eddig.
A vacsora sokféle és változatos volt, ráadásul mindig volt hal is valamilyen formában, én rendszerint azt ettem, valamilyen zöldséggel. De aki a nehezebb húsokat kedveli, azok sem haltak éhen:) Voltak hagyományos tészták és krumplik is, a kisebb gyerekek (és konzervatív felnőttek) azokat választották.

A reggeli volt még hatalmas meglepetés számomra; sokféle kenyér és péksütemény volt, fehér lisztből, barnábból és még barnábból egyaránt. Teából ha nem volt 40 féle, akkor egy sem... Persze volt gyümölcslé, kakaó, capuccinó, kávé is. És volt hal is, reggel is, hogy jó egészségesre egyem magamat:) Meg hagyományos felvágottak, különböző kencék, reformos müzlik, joghurtok...már szerintem nem is emlékszem mindegyikre. Meg gyümölcsök és zöldségek is, és a gyerekeknek tejbegríz, meg mákos guba...

Jó kirándulásokat tettünk a környéken, sőt még Szlovákiába is átrándultunk a Mária Valéria hídon. Nekünk ez azért volt érdekes, mert akkor voltunk arrafelé utoljára, amikor az utolsó pillérét tették helyre, azt néztük a Duna partról 2001-ben. Azóta szerettem volna átmenni rajta, na most sikerült:)

Tényleg jó élmény volt! Aki nem hiszi, járjon utána;)


(Volt nemrég egy kevésbé pozitív élményem is, lehet, hogy azzal nem várok ilyen sokáig...)

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Még sosem voltam, de nagyon szépnek tűnik. Szép környék, szeretek arra járni

Felhőlány írta...

Fantasztikus hely, én is csak megerősíteni tudom a beszámolódat! :))
Néhány éve egy csapatépítő tréningen voltunk ott egy hétvégét és fantasztikus élmény volt! :)

Kata írta...

Bianka, ha lesz alkalmatok rá, próbáljátok ki.

Felhőlány, akkor nem csak nekünk tetszett:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin