2010. szeptember 20.

VKF XXXVII. - Grillezett gomba bazsalikommal


A múltkorában, amikor az utolsó grillezésünkről írtam, említettem, hogy gombát is grilleztünk. Most itt az alkalom, hogy megmutassam; Aliz ugyanis gombás ételeket kért a VKF jelenlegi fordulójára.

Egyszerű recept, de finom volt. Unokahúgom adta az ötletet, köszönet neki érte!

Nagyjából egyforma gombákat vásároltam. Olívaolajba jó sok friss bazsalikomot vagdostam, majd a megtisztított gombákat beleforgattam, néhány órát hagytam pácolódni.

A gombákat beáztatott pálcikákra húztam, megsóztam, megborsoztam, majd rövid idő alatt megsütöttük a faszénen.

Tálaláskor citromlével alaposan meglocsoltuk.

Megnéztem, hogy mennyi gombás étel van a blogon, hát én is meglepődtem a végeredményen! Látszik, hogy szeretjük, van miből választani, tallózzatok belőle bátran!

1 megjegyzés:

Bianka írta...

ÁÁÁ isteni, mennyei, kérek szépen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin