2011. november 15.

Indiai sárgarépa


Már volt egyszer régen a blogon, tegnap ez volt az ebéd, naan kenyérrel.

Most a sárgarépa egy részét paszternákkal helyettesítettem, és a zöldségeket nemes egyszerűséggel vékonyra gyalultam, így nagyon hamar készen volt, és gyorsan meg is puhult. Volt még a hűtő alján néhány kisebb paradicsom, azt használtam fel hozzá, de lehet 1-2 kanál konzerv paradicsompürével helyettesíteni.
Nem mondom, hogy fotogén ennivaló, de aki szereti a fűszeres ételeket, nem fog csalódni benne. Lehet hús körete is - férj kapott hozzá egy csirkecombot;) -, de a naan kenyérrel nekem tökéletesen elég volt. Igaz, majdnem a felét megettem egyedül...


3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon jól néz ki:) Imádom az indiai ízeket, a naan kenyér is gyönyörű lett. Nekem sem kellene hozzá hús, tökéletes így is.

Roza írta...

Egészségedre!:) Nagyon jól néz ki:))

Hankka írta...

De jól néz ki! Hiába "csak" zöldség, annyira guszta, biztosan nagyon finom!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin