2008. október 22.

Tócsni

Vimizo currys pácos csirkeszárnyához (amiről azért el kell mondanom, hogy nagyon finom, nálunk is bejött) készült köretnek. A férjem találta ki, hogy ez legyen hozzá, segített is előkészíteni és ráadásul jó is lett hozzá.



Hozzávalók:
6 nagyobb krumpli, 2 tojás, 2 púpos evőkanál liszt, 1 evőkanál apróra vágott snidling, só, bors
A sütéshez: olaj

A krumplit 2 erős férfikéz nagyobb lyukú reszelőn lereszelte, jól megsózta, 10 percig hagyta állni, és utána alaposan kicsavarta a levét.
Amikor feltettem az olajat melegedni, akkor kevertem hozzá 2 felvert tojást, a fűszereket és a lisztet. Mire ez kész volt, az olaj felforrósodott, azonnal tettem bele az evőkanállal adagolt kupacokat, amiknek a tetejét meglapogattam. Gyors tűzön (bő olajban) sütöttem meg mindkét oldalát, és papírtörölközőn lecsepegtettem. Jó ropogós lett!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök hogy Nektek is bejött:)

Kata írta...

...és szerintem nem is utoljára:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin