2009. március 31.

Romantikus vacsora II. - előétel


Amikor anno romantikus vacsora volt a VKF-kiírás, akkor azt írtam, nem ez volt az utolsó... Mégis mostanáig kellett várni, hogy megvalósuljon egy szülinap alkalmából. Azt viszont el el kell ismerjem, sokkal rutinosabban vágtam neki a dolognak, mint az első alkalommal. Már tudtam, milyen szempontokat kell figyelembe venni, és hogy nem is olyan nagy dolog egy ilyet megszervezni...

Az előételt teljesen a hűtő, a kamra és a tavasz előszele határozta meg. Volt ugye a pácolt sajtom, vannak már (igaz, hogy melegházi, de nem bírom tovább, hogy egyáltalán ne vegyek belőle!) tavaszi zöldségek, ebből lett összerakva egy tányérnyi ötletszerűen.

Hozzávalók 2 személyre:

Néhány szem friss sajt, dióbél, szeletelt retek, félbevágott koktélparadicsom, felvágott újhagyma zöldje
só, (narancsos) balzsamecetkrém, balzsamecet

Az elsőként leírt hozzávalókat két tányérra tettem, picit megsóztam, tettem néhány balzsamecetkrém-pöttyöt és 3-3 spricc balzsamecetet. A pácolt sajt olajával együtt (ami ugye jött a sajttal együtt) mennyei öntetet alkottak, és 5 perc munka volt vele.
Nagyon finom volt!

3 megjegyzés:

duende írta...

Ez a saláta... Ezt is megcsinálom! :) Sőt. Ezzel kezdek, mert salátarajongó vagyok!

Kata írta...

Duende, úgy látom, komplett menü lesz nálatok is:)

duende írta...

Lehet! :))

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin