2009. április 4.

Mimóza saláta

Már próbálkoztam ilyen nevű salátával, de emlékszem, minden össze volt benne kaszabolva-darabolva, egy merő krém volt, sem a kinézete, sem az állaga nem tűnt salátának. Ebből kiindulva most már csak a sajtokat reszeltem (mondjuk ebben a receptben csak az almát kellett volna még, de ellenálltam), így viszont mindenki megelégedésére egy nagyon finom, könnyedebb, guszta majonézes saláta lett, ez lesz ismételve legközelebb is. Akkor viszont majd kép is lesz hozzá!

2 doboz csemege kukorica, 2 csokor újhagyma, fél citrom leve, 1 dl majonéz, 4 alma, 20 dkg trappista sajt, 10 dkg füstölt sajt (Cserpes-féle Kánaán), 8 főtt tojás, 2 dl tejföl

Az almát meghámoztam, kicsire összekockáztam, a citrom levével meglocsoltam. A sajtokat nagy lyukú reszelőn lereszeltem, hozzáadtam a majonézt, a tejfölt, sót, borsot, kukoricát, a felkarikázott hagymát. A tojásokat 2 kivételével félbevágtam, majd még 4-4 felé. Az összetevőket óvatosan összekevertem.
A tetejére tojásszeleteket és petrezselyemzöldet tettem díszítésnek.

/Forrás: Litita receptje az Nlc fórumról/

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin