2008. szeptember 14.

Vasárnap délelőtti nagyüzem II. - Gyümölcsös csirkedarabok rizzsel

A mélyhűtőben volt 3 egész csirke, üres hely alig, ezért nyilvánvaló volt, hogy abból kellene valamit főzni. A gyerek meglépő módon valami gyümölcsös húst kívánt, ami nagyon ritkán szokott előfordulni, pedig én nagyon szeretem. Úgyhogy gyorsan kaptam az alkalmon, míg meg nem gondolja magát.

A csirkecombokat, a kicsontozott mellet és a szárnyakat kicsit besóztam, és összekevertem gyros páckeverékkel, és kicsit állni hagytam. Elővettem egy kerámiatálat, icipicit kizsíroztam az alját és oldalát, beletettem a fűszeres husidarabokat. Elővettem 2 nagy almát (legközelebb legalább 3-4 darabot fogok tenni, mert kicsit kevés lett), lehámoztam, 8 fele vágtam. Volt egy mangóm, azt kisebb darabokra szeltem, és 1 fürt szőlőt tettem még hozzá. A gyümölcsöket enyhén sóztam, borsoztam, és a hús közé kevertem. 1 decinyi vizet töltöttem a tálba, letakartam fóliáva, és ment a sütőbe.



Bolti csirkénél kb. 40-50 perc kell, amíg megpuhul, ez kicsit korosabb állat volt, így még rá kellett húzni pluszban fél órát. Utána levettem a fóliát, hozzáöntöttem 1 deci tejszínt, és visszatettem a sütőbe pirítani 15 percet, míg egy kis színt kapott.
Párolt rizzsel ettük, nagyon finom lett.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin