2010. október 7.

Megjelent!


Újra kifőztük, amit megfőzhetünk októberben. Hatalmas választékkal jövünk most is, érdemes sietni, letölteni az ingyenes gasztromagazint.
Szuper receptek, hagyományos és új rovatok találhatók az újságban. Ahogy a piacon, nálunk is megjelentek a szezon zöldségei és gyümölcsei, és még sok minden más is.

Én most rizottóval, halas és gombás recepttel, valamint tökfőzelékkel készültem.

Érdemes kattintani, mert az oldal a friss újságon kívül is tartogat jó néhány meglepetést!

2 megjegyzés:

Anikó írta...

Már le is töltöttem a 8-ast, megint nagyon jó az egész. Nagyon jó, hogy csináljátok ezt az újságot. Jó "lapozgatni".
A májas rizottót szoktam én is csinálni,hol zöldségekkel, hol anélkül,mikor mi van otthon, csak úgy a saját kútfőmből.

Kata írta...

Anikó, köszi szépen!:) Nagyon örülök, ha tetszik, sok munka van benne, jólesik, ha megdicséritek.
A rizottó szerintem is isteni kaja, az utóbbi időben még inkább rákattantam. Jó saját kútfőből is, én is szoktam, ha nincs inspiráció, de tele a hűtő maradékokkal.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin