2011. március 13.

Csokis s'mores


TücsökBogárnál láttam, egyből betettem az "elkészíteni" mappámba, de csak a múlt heti vendégeskedés alkalmával került elő. A lányom kedvence lett egyből!
Nem egészen az került bele, mint Tücsöknél, illetve nem tettem csokit a tetejére, de így teljesen megfelelt nekünk. Ráadásul tényleg nagyon hamar összedobható!

Hozzávalók:

20 dkg mályvacukor (Marsmallows)
10 dkg vaj
1 evőkanál víz
20 dkg étcsokoládé
10 dkg háztartási keksz
1 marék aszalt meggy
1 marék mogyoró
kandírozott narancshéj

Közepes nagyságú edényben a vajat, a vizet és a mályvacukrot kis lángon addig kevergettem, amíg a mályvacukor el nem olvadt. Hozzáadtam a darabokra tördelt étcsokoládét, azt is beleolvasztottam. Ekkor beletettem a nagyobb darabokra tördelt kekszet, a darabos mogyorót, a narancshéjat és a meggyet.

18x24 cm-es tepsit kibéleltem folpackkal, beleöntöttem keveréket. Nagyjából elsimítottam, de jópofán rusztikus maradt kicsit a teteje. Hideg helyre tettem 1 órára, majd felszeleteltem kicsi kockákra.

6 megjegyzés:

Tücsök Bogár írta...

Milyen jól néz ki! A narancshély pedig szuper ötlet! Imádom a narancsos ízbe hajló csokikat. Is! :)))

Bianka írta...

Igazán ínycsiklandozó

JD írta...

Ez igen!!! Továbbviszem én is a mappámba, ha lehet :)

Ami írta...

Nagyon guszta :)

Ottis írta...

Még soha nem készítettem ilyent, de nagyon szemezek vele :)

Kata írta...

TücsökBogár, köszi; tudod, jó ötletet lehet még tovább fokozni:)

Bianka, Ami, köszi!

JD, vigyed csak nyugodtan:)

Ottis, ajánlom, mert finom!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin