2009. november 11.

Megérkezett...


...az ősz, úgy tűnik, visszavonhatatlanul! Az pedig nem is igazán látszik a képen, hogy mennyire zuhog az eső, és már napok óta. Ha az ember kimozdul gyalog a házból, tuti sikerül eláztatnia saját magát 10-15 perc alatt. A falevelek összegereblyézésére nem volt lehetőség, pedig már lassan gázolunk benne, főleg a ház elején.

Szegény muskátli még egészen jól bírja az ablakban, de új helyet kell neki keressek rövid időn belül, ha jövőre is szeretném látni (pedig szeretném, mert gyönyörű volt egész nyáron).

/Még mutatnék nektek valamit, de megvárom, hogy süssön a nap, mert bent csak akkor tudok némileg rendesen fényképezni. Addig meg hadd furdalja az oldalatokat a kíváncsiság:D/

4 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Jelentem, én már full depressziós vagyok ettől az örökös esőtől és sötéttől :-(

Úszik minden. Így folytatja az időjárás, úszóhártyám fog nőni. Utálom.

Vajon mihez kell napfény?

Névtelen írta...

nekem már fúrja!!!! :)))))

Jade írta...

Nagyon jo a kerites!
Engem is furdal! :)

Kata írta...

Viki, küldjek egy kis jó kedvet neked? Inkább a többieknek írom, hogy miután földik vagyunk és itt még most is esik...
Ja, a napfény a benti fényképezéshez kell.

Ancsika, ennyire nem akartam fúrni, azt mondták, hogy ma jobb idő lesz:(

Judith, kösz:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin