2009. november 27.

Kellemes hely:)


Két helyről is azt mondták nekem, hogy jó itt lenni nálam; Chéf Vikitől és Zsannamannától kaptam az újabb díjat, amit ezúton is köszönök nekik azon felül, hogy rögtön repítem nekik is, mert én ugyanígy gondolom az ő blogjukról:)

Ezenkívül küldöm még az alábbi helyekre abból a közel 100-ból, amiket próbálok követni - igaz, nem mindig jutok el mindenhová, mert az időm sajnos nem végtelen:

Gabriella

Tündér
Csokiparány
Zsuzsi
Mónika
Daisy
Notburga

valamint a nem gasztrós kategóriában Rékának és Marisnak,

szeretettel:)

4 megjegyzés:

Daisy írta...

Köszönöm! Nagyon megleptél! Olvasom a te blogodat, de bejelentkezve nem voltam nálad. Most pótoltam, hogy a jelenléti ívet rendesen vezessem.
/ A férjem családja Gyulaváriban lakik. Kb. öt évvel ezelőttig minden évben lementünk és Gyulára is , de a főzőverseny nem abban az időben volt. /

Notburga írta...

Kedves Kata, írtóra köszönöm! Én még viszonylag új vagyok a blogosok között és igyekszem Veletek lépést tartani :-) Jól esett nagyon, hogy gondoltál rám!

Gabriella írta...

Köszönöm szépen!!! Nagyon kedves vagy!

Rékamanó írta...

Köszönöm szépen, le is viszem magammal.:)
puszi

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin