2009. november 8.

Toad-in-the-hole avagy kolbászok tésztában


Ez egy klasszikus angol étel, GoodFood-ból olvasott recept alapján készült vacsora volt. Kicsit bővebben fűszereztem, mint írva volt, de így tökéletes lett a mi szájunk íze szerint (ketten megettük a 3 adagot...). Én debreceni kolbászokat sütöttem, ami körötte van, az egy sós palacsinta szerű tészta. Így készítettem:

Hozzávalók (3 személyre)

3 pár debreceni kolbász (vagy 4 pár, akkor 4 embernek papír szerint:))
2 közepes lilahagyma
1-2 ek fokhagymás olívaolaj

10 dkg liszt
1 tojás
3 dl tej
2 ek magvas mustár
1 lapos kk szárított kakukkfű

1 csipet cukor
1 kis csípős paprika kicsi kockákra vágva
6 szem aszalt paradicsom apróra vágva

Egy 20X30-as tepsi aljára olajat csorgattam. A lilahagymákat szeletekre vágtam, beleforgattam az olajba, a kolbászokkal szintúgy cselekedtem. 180 fokos légkeveréses sütőben 20 percig sütöttem, félidőben fordítottam egyet a csapaton.

Közben egy tálba belemértem a lisztet, beleszórtam a sót, a kakukkfüvet és a cukrot, hozzátettem a tojást, a mustárt és fél dl tejet, simára kevertem. Hozzátettem a paprika darabkákat és a paradicsomot, a maradék tejet, egyneművé kevertem.

Amikor lejárt a kolbász ideje, ezt a tésztát köréjük öntöttem, visszatettem még 35 percre pirulni.

Egy pohár sörrel kellemes vacsora volt.

6 megjegyzés:

Raindrop írta...

:D Nagyon tetszik!
A debrecenit nagyon szeretem, kár, hogy ritkán kapni jót.
Viszont egy ismerősöm remek kolbászokat, virsliket szállít, így kipróbálom. A sörös része kifejezetten tetszik! :D

Chef Viki írta...

Azta, micsoda vacsoraötlet! Szuper!

Hihi, ketten 3 adagot?

Kata írta...

Raindrop, szerencsés vagy, hogy van ilyen ismerősöd. Nálunk elég ritka vendég a virsli és a debreceni is, de ha mégis, akkor inkább sütöm őket, mert így biztosan finomabb (főleg, ha egy kis szalonnazsír is alákerül;))

Viki, próbáld ki, szerintem nektek is lecsúszik:) fogadjunk? Ha azt a sonkás felfújtat meg tudtátok enni, akkor ez csak egy mini adagka ahhoz képest:)

Eva írta...

Ezt muszáj volt megnéznem! Nagyon jól néz ki, és biztosan isteni finom!Puszi

Névtelen írta...

Kedves Kata!
Hétvégén kipróbáltam grillkolbásszal és szójalisztes változatban (90 napos diétás örökség : ). ISTENI finom volt. Köszönöm a receptet, elpé

Kata írta...

Kedves "elpé", örülök, hogy ízlett, annak meg külön is, hogy visszajelezted:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin