2009. szeptember 4.

Tejfölös-padlizsános gombamártás szélesmetélttel

Nah, itt van a "vég", most már fotó sincs, a gyerek elment egy hétre, és magával vitt ezt-azt, köztük a masinát is. Azért jegyzetelek, mert nagyon finom lett, ráadásul gyors és könnyű kategória!

Hozzávalók: 

50 dkg gomba (nálunk csiperke, de ha erdei is van benne, még jobb) szeletekre vágva 
2 kisebb padlizsán kis kockákra vágva 
1 közepes hagyma apróra vágva 
2 gerezd fokhagyma összezúzva 
2 paradicsom héja nélkül, kis kockákra vágva 
1 kis zöldpaprika vékonyan felszeletelve só, bors, petrezselyemzöld apróra vágva 1,5 dl tejföl 
2 ek olaj 
30 dkg szélesmetélt

A forró olajon megpirítottam a hagymát. hozzáadtam a gombát, majd a paprikát, a paradicsomot és a fokhagymát, sóztam, borsoztam. Lefedve pároltam, majd 10 perc múlva hozzátettem a padlizsánkockákat, készre pároltam. Közben megfőztem a tésztát, leszűrtem. A raguhoz tettem a tejfölt, felrotyogtattam, a petrezselyemzöld felét beletettem, a többit tálaláskor szórtuk a tetejére. 4 személyes adag, bekerülési költsége kb. 1000 Ft, időigénye szeleteléssel és főzéssel sincs 1 óra sem.

5 megjegyzés:

Gizi írta...

Ez nagyon jól hangzik, és biztosan fincsi volt!! Köszi az ötletet, holnap elkészítem cukkiniből. Kép nélkül is látom magam előtt.

trinity írta...

Gomba és padlizsán, na meg a tészta-ez nagyon jó lehet!!!
Nagyon tésztás egy társaság vagyunk mi, az a helyzet:)))

Kata írta...

Gizi, majd kíváncsi leszek, hogy milyen lett cukkinivel!

Trinity, az biztos, hogy tésztát tésztával tudnék enni:) nagyon szeretem!

Névtelen írta...

Na, ezt legott megcsinálom, összefutott a nyál a számban a puszta olvasattól:)

Kata írta...

Névtelen, majd mesélj, jó?:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin