2010. május 13.

Kéksajtos saláta főtt tojással


Megint sikerült egy jó kis salátát csinálni. Gyakorlatilag leveles salátákból készült, olyanokból, amik éppen voltak itthon, a lényeg megint az önteten volt. A Reál üzletláncban most akciós áron, 200 Ft-ért egész jó rokfort sajtot kaptam (ez itt a reklám helye...), ezért betáraztam belőle, ez lett elsőnek belőle. Tojást főztem mellé, jól illett hozzá.

Hozzávalók2-3 személyre:

1 jégsaláta nagyobbik fele összetépkedve
1 marék ruccola - saját termés, most szedtem a kiskertemből:)
egy kis zsázsacsíra
1-2 újhagyma szeletelve

Öntet:

10 dkg rokfort sajt
kb. 2 dl tejföl
1 evőkanál fehérborecet
frissen őrölt bors

személyenként 2 főtt tojás

Az öntethez valókat egy kézi habverővel simára kevertem. Beleszórtam a leveleket, összekevertem, hűtőbe tettem. Amíg hűlt, megfőztem a tojásokat.
A tányérra tettem a salátából, melléraktam a cikkekre vágott tojásokat, azokat picit megsóztam. Jó kis laktató saláta!

Ja, és ettünk hozzá isteni finom paradicsomos bucikat, amit Latsia kenyérreceptje alapján a Kifőztükből lestem... A leírást onnan lehet ellesni:)

3 megjegyzés:

Bianka írta...

ÓÓÓ mekkorát nyeltem

Ízlésszindróma írta...

Nagyon guszta sali, imádom a kéksajtot:) egyesek milyen kis szerencsések,hogy csak úgy a kiskertjükből szedik a rukkolát;)))

Kata írta...

Bianka, köszi!

ÍSZ, te is ennyire szereted? régebben szerintem rá sem tudtam nézi, most meg bármikor megenném...

A rukkola sajnos csak egy ideig lesz (és nem túl sok van belőle, 2 rövid sor mindössze), de most, amíg minden zöld annyira drága, addig tényleg jól jön:) Majd mutatok már egyszer képet a kiskertről, az idén még nem is fényképeztem egyszer sem.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin