2009. december 11.

Csirkemellragu baconnal, paprikával és uborkával, rizskörettel


Villámebéd volt, 30 percbe még az is belefért, hogy a csirkemellet kicsontozzam és kitaláljam, hogy mi legyen belőle. Olyan "hentes módra"-féle, azt viszont sertéshúsból készítik, de feldobta a csirkemellet is.

Hozzávalók 2 személyre:

1 közepes csirkemell filé
1 közepes hagyma
kb. 5 dkg bacon szalonna
1 színes paprika
1 csemege uborka

1 evőkanál pecsenyezsír (vagy olaj)

Először a köretnek szánt rizst tettem oda, pont készen is lett, mire a ragu megfőtt.

A zsírt beletettem az edénybe olvasztani. Közben felvágtam a szalonnát, beletettem a zsírba, közepes lángon hagytam, hogy a zsír nagy része kiolvadjon. Addig a hagymát megpucoltam, felvágtam apróra, ment ez is a lábosba, üvegesedni. Persze azért imitt-amott fél szemem az edényen volt, kevergettem:) A húst kockákra vágtam, ment a többihez. A paprikát vettem kezelésbe, felvágtam kisebb kockákra, bedobtam azt is a fővő raguba, majd amikor már a hús puha volt, az akkorra felszeletelt uborka került bele utoljára, azzal még átrotyogtattam, elzártam.

Ekkorra készen volt a rizs, apróra vágott petrezselyemmel megszórtam, villával átkevertem, és tadaaaam!..... ebédeltünk!

2 megjegyzés:

Eva írta...

Meglepetés nálam, sok sok szeretettel:)Puszi!!!

Kata írta...

Éva, köszi itt is:)))

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin