2009. december 18.

Virtuális étlap

Viki hívott játékba, azt kérdezte, mit tennék étlapra, ha saját éttermem lenne; a blogom készletéből kell mazsolázzak.

Szétnéztem, mit tennék fel; mindjárt az elején megőrültem, mert az egyik legfinomabb levesnek szörnyű képe van, utána találtam még többet is.. Úgyhogy mindjárt tarthatom a görbe tükröt is, amire idő hiányában nem vállalkoztam, pedig lenne mit keresgélni sajnos...
Azért pozitív dolog is történt a mazsolázás közben; rájöttem, hogy sok jó recept van az oldalamon, legalábbis az én ízlésemhez képest. Remélem, ti is így látjátok majd!

Ideteszem a játékszabályt és az étel linkeket, a képeket pedig ha szép, nézzétek meg, ha randa, akkor nézzétek el nekem!

A játék szabálya: Álmodd meg a saját étlapodat, a Te általad már elkészített/közzétett ételekből. A felsorolásba az ételeket linkkel szúrd be, hogy a hozzád betérő Látogatók meg is tudják nézni, mit is ennének. Készíts egy virtuális étlapot, 8-20 féle étellel, amit bátran és jó szívvel ajánlanál. Ha ezzel megvagy, küld tovább maximum 3 Barátodnak/Kollégádnak/Bloggertársadnak, így lesz ideje a játéknak szépen végig menni a gasztroblogokon.....

Ezennel itt az én kínálatom, térjetek be hozzám:)
A legjobb ételek a KataKonyhán:

Levesek:

Savanykás krumplis karfiolleves
Lengyel karfiolkrémleves
Gyömbéres kínaikel leves
Fejtett bableves
Narancsleves
Paszternák-zeller krémleves

Húsételek:

Serpenyős tarja
Gyümölcsös csirke
Göngyölt csirke
Sült kacsacombok párolt káposztával
Marharagu szarvasgombás metélttel
Baconos fonott szűzpecsenye
Rozmaringos tarja

Halételek:

Sült hal Asztúriai módra

Ropogós pontyfilé
Tejfölös-citromos pontyfilé
Fűszeres pontyfilé
Szabálytalan halcurry aszalt szilvás rizzsel
Sült lazacszeletek tormás-kapribogyós mártással


Tésztafélék:

Citromos spagetti parmezánnal és bazsalikommal
Fettucine al pollo
Juhtúrós galuska
Padlizsános tészta
Túrógombóc


Egytálételek:

Paprikás krumpli galuskával
Svábpaszuly


Desszertek:

Madártej
Csokimousse
Klementina kedvence
Gőzgombóc mákkal
Mézes-mákos guba


Saláták:

Tonhalas rizssaláta
Pesztós-majonézes krumplisaláta
Tejfölös paprika-paradicsom-hagymasaláta
Téli gyümölcssaláta (édes)


Kenyérfélék, péksütik:

Puffancs
Parti kenyér
Bagett
Napraforgó kenyér és zsemle
Sajtos kifli
Scali kifli


Édes sütemények:


Narancsos-mogyorós korongok
Csíkos süti
Gyümölcsös lepény
Hamis mézes süti
Mézes gyümölcskenyér
Kókuszos kocka


Sós sütemények:

Fokhagymás-sajtos csiga
Dióval szórt sajtos rúd
Sajtos pogácsa
Sörkifli
Tepertős pogácsa
Hajtovány


Továbbadnám a játékot Egycsipetnek, Felhőlánynak és Lúdanyónak.

7 megjegyzés:

trinity írta...

Bőséges a választékod!!!! Nehéz is dönteni, de azért tudnék:))

lúdanyó írta...

Kedves Kata, köszönöm, hogy rám is gondoltál! Igyekezni fogok közzétenni, de most nem ígérem, hogy nagyon gyors leszek.

Chef Viki írta...

Azta, ez ám az étlap!!!

Ahogy mondod: sok-sok jó recept :-) Bőség zavara :-))

egycsipet írta...

Kata, köszönöm szépen, hogy gondoltál rám. :) Még igen kezdő vagyok, így talán összesen nincs annyi receptem fent, ahány a te étlapodon szerepel, de igyekszem megfelelni a kérdésnek. ;)
Köszönöm! :)))

Gabah írta...

Én eljönnék ebédre!
Kérnék zellerkrémlevest, sült kacsacombot párolt káposztával és mézes-mákos gubát.

Kata írta...

Lányok, szóljatok, ha jöttök, isten bizony vendégül látlak benneteket:)

Egycsipet, szétnéztem nálad, én tudnék válogatni:)

Lúdanyó, mint mondtam, ráérsz, nagyobb meló, mint gondoltam...

Rékamanó írta...

Szia:)
Nagyon bő a választék,az étlapon amit össze állítottál.:))
Szép hétvégét puszi

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin