2008. december 22.

A 100. bejegyzés


Nem akarok hinni a szememnek...eljutottam idáig...és tulajdonképpen nem is olyan hosszú idő alatt.
Emlékszem, amikor májusban minden meggyőződés nélkül feltettem 4 képet, hogy majd írok hozzá receptet, és úgyis maradt augusztus 23-ig. Akkor megint feltettem néhány képet, és elkezdtem írni hozzájuk a szöveget is. És 100-szor meggondoltam, mielőtt a bejegyzés közzétételére kattintottam volna...
Valamikor augusztus vége felé vettem egy mély lélegzete, és kértem, hogy vegyenek fel a gasztrós bloggyűjtőre, ami meg is történt, köszönet érte az illetékeseknek! Ez a gyűjtő egy nagyon szuper dolog, ha valamire szükségem van, leginkább ott kezdek keresgélni, főle, hogy Vimizo lehetővé tette a keresést a receptek között.
A következő mérföldkövem szeptember 10-én volt, amikor felfedeztem, hogy lehet statisztikát tenni a blogomra. Kezdtem figyelni, és hatalmas meglepetésemre egyre nagyobb és nagyobb számok jelentek meg a napi számlálón, mostanában 100 fölött mozog általában. Jelen pillanatban összessen 8200 látogató körül járok, ami nekem hatalmas öröm, és köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt azzal, hogy engem olvas.

Köszönet illeti a gyermekeimet, akik végig bíztattak, amikor elkezdtem, és a mai napig is figyelemmel és kritikával figyelik az oldalamat. Külön köszönet designer csapattagomnak, a fiamnak, aki igyekszik az ötleteimet megvalósítani.

9 megjegyzés:

Grenadine írta...

marcsi, gratulálok, valóban turbófokozatra kapcsolt a blogod az utóbbi időben :)
szép ünnepet nektek!

duende írta...

Gratulálok, és további örömöket az alkotásban!
És, ha nem "találkoznánk" addig:
Nagyon boldog Karácsonyt!

Gabriella írta...

Gratulálok én is!

Cukroskata írta...

Én is, én is, én is :-)

Kata írta...

Nagyon köszönöm mindnyájatoknak a szép szavakat, jólesett:)

Ottis írta...

Szia, Boldog Karácsonyt szeretnék kívánni és gratula a sok bejegyzéshez!

Gabriella írta...

Békés és ízekben gazdag karácsonyi ünnepeket kívánok!

Névtelen írta...

Gratulálok :)

Kata írta...

Vimizo, köszi:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin