2008. december 29.

Talán még nem szóltam későn...újévi malackákat kell már gyártani!!


A legelső posztom egy fénykép volt a tavaly elkészült malackákról. Majdnem elfelejtkeztem róla az idén...
Az imént összedolgoztam az egyik "elállós" sós rúd tésztámat, abból fog készülni, de ha valakinek van jól bevált, alaktartó sós süti receptje, az is jó.

40 dkg liszt, fél csomag sütőpor, 1 lapos ek só, 25 dkg margarin vagy 20 dkg zsír, 1 ek 10 %-os ecet, 3-4 evőkanál tejföl

A hozzávalókat a leírt sorrendben kell összekeverni-összedolgozni (a tejföl annyi, amennyitől összeáll), és folpackba csomagolva jó néhány órát (vagy akár pár napot is) pihentetni kell a hűtőben.

A képen szerintem jól látszik, hogy a malacpofa alapja egy kör, és rá kell "ragasztani" a tojással megkent pofira a fülét és orrát, valamint magokból szemet (tökmag), szezámmagból orrlyukakat...

Jó munkát annak, aki hozzálát!

/Az ötlet az Nlcafe fórumról származik/

8 megjegyzés:

ManóAnyó írta...

Emlékeztem, hogy valahol láttam ilyen malackákat, egész délelőtt ezt a fényképet kerestem, de nem találtam, így délután nekiálltam megkreálni a saját malackáimat. :)

Millie írta...

Pont jókor szóltál!!! Csak simán megsütöttem volna a sajtos rudam (dettó ugyanaz a recept, amit te itt leírtál csak tejföl helyett 8 deka sajt meg bele), de most ezekkel a malackákkal fogok villogni a szilveszteri bulin. Köszönöm!

duende írta...

Annyira cukik! :-)))
Uiii, uuiiii!
Boldog új esztendőt, Kata, és boldog vagyok, hogy megismerhettelek! :-)

Salsa Orsi írta...

Szia!

Képzeld,holnap én is ilyeneket szeretnék sütni! Annyira cukik! A karácsonyra kapott ajándékkönyvben láttam az eredeti ötletet, és szerintem én is aratni fogok a szilveszteri bulin!
BÚÉK!
Ui: röf.

Kata írta...

Örülök, hogy tetszett nektek is!
Majd délután felteszem a képet az ideikről, ha lesz időm...buli van nálunk is!
Addig is jó munkát mindenkinek!:)

Latsia írta...

Kata, szia, én is megsütöttem Őket innen Tőled és hatalmas sikerük volt, köszönöm Neked!
Boldog Újévet!

Kata írta...

Latsia, örülök, hogy nektek is tetszett! én is sok recepteddel aratok sikert mifelénk, amit én köszönök:)

Bianka írta...

Nagyon aranysak

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin