2010. március 23.

Kérdezz-felelek


Latsiától és Thrinitől kaptam a stafétát, köszönöm az érdeklődésüket:).

1. Mi lenne,ha nyernék a lottón?

Építenénk egy új házat, osztanék pénzt a gyerekeknek, a családnak és a barátoknak. A maradékot befektetném, valamint jótékonykodnék belőle, jó célokra.

2. Rossz szokásom?

Hű, sok van; türelmetlen, figyelmetlen vagyok; ha nem sikerül valami elsőre, akkor elvesztem a kedvemet, keresek valami mást; a blogot is már többször készültem abbahagyni, mikor úgy éreztem, hogy nem kapok elég figyelmet.

3. Koffein?

Ebéd után egy nescafé, édesítővel és tejszínnel; jobban szeretnék igazi kávét, keresnék egy olcsóbb, de jó kávéfőzőt, azon vagyok... Tényleg, tud valaki valamit ajánlani?

4. Színeim?

Piros, barna, zöld, sárga...

5. Mi van most rajtam?

Piros póló, kék szabadidő nadrág

6. Háziállat?

Jelenleg nincs, volt két tengerimalacunk, elsirattam mindkettőt.

7. Tíz év múlva hol látom magam?

Az új, földszintes-kertes családi házunkban, a férjemmel és időnként unokákkal.

8. A legutóbbi nagyon jó élményem?

Villányi bortúra, oda szívesen visszamennék bármikor:) Máshová is, de ott annyira mások az emberek...

Továbbadnám, illetve kíváncsiskodnék

-Szepykénél
-Évánál
-Lillánál
-Judithnál
-Edithnél

3 megjegyzés:

Piszke írta...

Bialetti Brikka, én Flat-catnél látam, megrendeltük, megvettük, nagyon bevált! Kotyogónak drága, kávéfőzőnek olcsó: 14e Ft, 15bar-os, krémes habos kávét főz. És van capuccino-készítő váltotata is...

Kata írta...

Piszke, köszi! Mióta elolvastam a beírásodat, azóta ezeket böngészem:) Csak fogok tudni választani belőle...

Padparadsa írta...

Nekem sima, mezei (talán tescos) kotyogósom van, de az is tökéletes! Csak jó minőségű kávé kell bele... ;)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin